Współpraca DRUTEXU z ikonami piłki nożnej zostaje przedłużona

Podziel się:
Firma DRUTEX przedłuża współpracę z Andreą Pirlo, Philippem Lahmem i Jakubem Błaszczykowskim. Piłkarze będą zatem także w tym roku głównym elementem działań reklamowych i komunikacyjnych firmy, zarówno na rynku polskim jak i włoskim czy niemieckim.

 Fot. DRUTEX Fot. DRUTEX Trzej piłkarze działają w charakterze ambasadorów marki już od ubiegłego roku. Kompleksowa koncepcja, opracowana w celu zwiększenia rozpoznawalności marki, obejmuje zarówno obszar działań eventowych oraz rozpoczętą już w zeszłym roku kampanię reklamową „DRUTEX - Wybór mistrzów”.
REKLAMA:

W tym roku kampania reklamowa ruszyła już wiosną. Wszystkie działania skoncentrowane są przy tym na komunikacji wobec klientów indywidualnych remontujących i budujących swoje domy; ale także do profesjonalistów. W porównaniu z rokiem poprzednim DRUTEX znacząco zwiększa obecność reklamową w poszczególnych okresach kampanii we wszystkich kanałach komunikacji. Centralnym punktem kampanii jest spot reklamowy, który wykorzystywany jest zarówno w telewizji, jak i w Internecie. Działania uzupełniające obejmują wszystkie pozostałe kanały komunikacji, jak radio czy prasa.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Drutex
#okna #wiadomości #okna i drzwi #wspolpraca #drutex

Więcej tematów: