Hardy, Scley, Küssner badają satysfakcję kontrahentów

Podziel się:
W sezonie bieżącego roku firma KAEM przeprowadziła badanie satysfakcji Kontrahentów. Badanie trwało od sierpnia do października i objęło swoim zasięgiem ponad 700 firm dystrybuujących marki Hardy, Scley oraz Küssner.

Badanie odbywało się w dwóch etapach. W pierwszym, Kontrahenci wypełniali ankietę zamieszczoną na specjalnie przygotowanej stronie internetowej. Drugi etap, polegał na zebraniu informacji od wszystkich osób, które swoje opinie zamieścili w tradycyjnych ankietach papierowych.

Specjalną zachętą była możliwość wylosowania atrakcyjnych nagród – sprzętu marki Apple ufundowanego przez organizatora.
REKLAMA:

Kontrahenci oceniali m.in. ofertę produktową, działania informacyjno-promocyjne oraz dotychczasową współpracę. Marki Hardy, Scley, Küssner zostały oceniane pod wieloma względami, m.in. ceny, jakości oraz atrakcyjności ekspozycji.

Kontrahenci bardzo wysoko ocenili produkty. W czterostopniowej skali marka Hardy otrzymała średnią, bardzo dobrą ocenę 3,17, zbliżony wynik uzyskał Scley – 3,29. Najwyższą ocenę trzymał Küssner – 3,34 punktu. Tak wysokie wyniki są dla nas najlepszą nagrodą oraz potwierdzeniem uznania marek jako liderów na rynku artykułów remontowo-budowalnych.

Serdeczne podziękowania kierujemy do wszystkich Kontrahentów, którzy wzięli udział w badaniu i zechcieli podzielić się z nami swoim zdaniem. Jesteśmy przekonani, że Państwa opinie pomogą nam rozwijać i umacniać marki Hardy, Scley oraz Küssner na rynku.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Kaem
#wiadomości #wnetrza #malowanie #kaem

Więcej tematów: