Murapol po trzech kwartałach 2020 r.: ponad 2,1 tys. sprzedanych mieszkań i blisko 2,5 tys. przekazanych klientom kluczy do lokali mieszkalnych

Podziel się:
W ciągu dziewięciu miesięcy br. Grupa Murapol podpisała 2 140 umów deweloperskich i przedwstępnych, wobec 1 902 w analogicznym okresie ubiegłego roku. W analizowanym czasie deweloper przekazał klientom klucze do 2 480 lokali wobec 1 545 w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2019 r.

SPRZEDAŻ

W okresie od stycznia do września br. Grupa Murapol podpisała 2 140 umów deweloperskich i przedwstępnych, z czego 655 w trzecim kwartale br.

Największym zainteresowaniem mieszkania Murapolu cieszyły się w Krakowie i Wieliczce, a także w Katowicach, gdzie nabywców znalazło odpowiednio 402 i 359 lokali. Znaczącą liczbę umów dot. sprzedaży mieszkań Spółka podpisała także w Łodzi – 273, Poznaniu – 218 i Gdyni – 205. W Warszawie Murapol sprzedał 150 lokali, we Wrocławiu – 137, a w Tychach - 126. Po blisko 100 umów zostało podpisanych klientami w Gliwicach, Toruniu i Mikołowie.

PRZEKAZANIA

W ciągu trzech kwartałów br. Murapol przekazał klucze do 2 480 lokali mieszkalnych, w tym 1 391 w okresie od lipca do września. Najwięcej mieszkań zostało wydanych klientom w Katowicach – 512, Warszawie – 432, Łodzi – 320, Krakowie i Wieliczce – 256 i Wrocławiu – 224. Ponadto klucze do swoich lokali odebrało 178 klientów w Gdyni, 172 w Tychach i 151 w Toruniu. Po blisko 100 mieszkań zostało przekazanych nabywcom w Gliwicach i Mikołowie.
REKLAMA:

- Od stycznia do września br. podpisaliśmy o ponad 12,5 proc. więcej umów deweloperskich i przedwstępnych niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. To wynik bardzo satysfakcjonujący, zwłaszcza w tak specyficznej sytuacji, jaką mamy od wczesnych miesięcy tego roku. To także potwierdzenie, że właśnie w tak trudnych warunkach nieruchomości darzone są największym zaufaniem jako ta najbardziej stabilna i opłacalna forma lokowania kapitału. Oczywiście nie bez znaczenia jest nasz model biznesowy rozproszonej geograficznie działalności, który pozwala nam docierać z ofertą do nabywców z różnych zakątków Polski, a także produkt pozycjonowany w najbardziej chłonnej części rynku mieszkaniowego, w segmencie popularnym i affordable premium. – mówi Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol SA. – Dodam, że pomimo nadzwyczajnej sytuacji pandemicznej, od początku jej trwania ani przez moment nie zwolniliśmy tempa rozwoju. Wręcz przeciwnie, nie rezygnując ze stacjonarnej obsługi, dodatkowo umożliwiliśmy klientom odbywanie wideorozmów z naszymi doradcami i zdalną rezerwację lokali. Ponadto powołaliśmy program wsparcia dla naszych klientów kredytowych – BankPartnerMurapol, a w ostatnich miesiącach weszliśmy do kolejnej, 16. lokalizacji na naszej mapie działalności wprowadzając do sprzedaży premierową inwestycję w Bydgoszczy. To wszystko zaprocentowało bardzo dobrymi wynikami sprzedażowymi zrealizowanymi od początku tego roku – dodaje Nikodem Iskra.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Murapol
#wiadomości #finanse #prawo #nieruchomości

Więcej tematów: