Firma GROHE z nominacją do German Sustainability Award 2021 za zaangażowanie w zrównoważony rozwój

Podziel się:
Pod koniec czerwca firma GROHE została ponownie nominowana do nagrody German Sustainability Award. W ubiegłym roku marka znalazła się w „Top 3” rankingu w kategorii „Najbardziej zrównoważonych pod względem rozwoju niemieckich firm”. Jako jeden z wiodących producentów kompletnych rozwiązań łazienkowych i armatury kuchennej, firma z optymizmem czeka na tegoroczną uroczystość rozdania nagród, która odbędzie się 4 grudnia 2020 r. w Düsseldorfie.

Fot. GroheFot. GroheW tym roku już po raz trzynasty, Fundacja German Sustainability Award uhonoruje przedsiębiorstwa, które w szczególny sposób łączą sukces gospodarczy z odpowiedzialnością społeczną i ochroną środowiska. „Jesteśmy naprawdę bardzo zadowoleni z tej nominacji i wyróżnienia, jakie ze sobą niesie. Od wielu lat z dużym naciskiem i pełnym przekonaniem realizujemy nasze cele zrównoważonego rozwoju", mówi Thomas Fuhr, COO Fittings LIXIL International i CEO Grohe AG. „W tym roku po raz kolejny udało nam się osiągnąć istotne cele. Motywuje nas to do ciągłego analizowania i ulepszania naszych wewnętrznych działań, w trosce o środowisko naturalne".

Neutralna produkcja pod względem emisji CO2 w fabrykach firmy GROHE od kwietnia 2020 r. Firma GROHE jako jeden z wiodących producentów w branży sanitarnej, w kwietniu 2020 przeszła na produkcję neutralną pod względem emisji CO2. Już od lipca 2019 roku firma wykorzystuje zieloną energię elektryczną we wszystkich pięciu zakładach produkcyjnych LIXIL EMENA, które produkują wyłącznie dla marki GROHE na świecie oraz w niemieckich centrach logistycznych. Ponadto marka inwestuje również w technologie solarne, elektrociepłownie i innowacyjne procesy produkcyjne, takie jak druk metalu w 3D, który pozwala na oszczędność wykorzystywanych materiałów. Aby zrównoważyć emisję CO2, której nie można było zredukować w przeszłości, firma GROHE wspiera dwa projekty kompensacyjne. Na tym jednak nie kończy się zaangażowanie marki: do 2021 roku firma GROHE chce, aby jej biura stały się neutralne dla klimatu i zwiększyły swoją oszczędność energii przy pomocy własnych środków. Dzięki temu zmniejszy się ich udział w procesie kompensacji. Od 2018 roku marka GROHE aktywnie angażuje się również w działania mające na celu ograniczenie wykorzystywania tworzyw sztucznych w ramach inicjatywy „Less Plastic". Jej celem jest zastąpienie opakowań z plastiku bardziej ekologicznymi rozwiązaniami. Dzięki temu udało się już zaoszczędzić około 10 milionów sztuk opakowań produktów wykonanych z tworzyw sztucznych, a do roku 2021 liczba ta ma zostać zwiększona do 35 milionów.
REKLAMA:

Dla firmy GROHE zrównoważony rozwój, obok jakości, technologii i wzornictwa, stanowi integralną część jej strategii korporacyjnej oraz jest głęboko zakorzeniony w DNA marki. Firma rozwija się nieustannie dzięki swoim inicjatywom w zakresie zrównoważonego rozwoju - patrzy w przyszłość, motywują się jednocześnie licznymi sukcesami z ostatnich lat. Marka nie tylko zajmowała wielokrotnie czołowe miejsca w rankingach German Sustainability Award, ale także otrzymała w 2017 roku nagrodę niemieckiego rządu federalnego za działania z zakresu CSR. Ponadto Thomas Fuhr, COO Fittings LIXIL International i CEO Grohe AG, został uhonorowany we wrześniu 2019 roku nagrodą B.A.U.M. Environmental and Sustainability Award przez sieć korporacyjną B.A.U.M.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Grohe
#wiadomości #nagrody #instalacje #grohe

Więcej tematów: