Nowa odsłona wizerunkowa #LikeABosch

Podziel się:
Heat smart #LikeABosch. Takim hasłem świętuje swój powrót Shawn – gwiazda IoT znana z odnoszącej sukcesy na całym świecie kampanii wizerunkowej Bosch. Tym razem Shawn wraca z podróży do domu. W teledysku korzysta z inteligentnego regulatora Bosch EasyControl, sterując domowym systemem grzewczym zdalnie, za pomocą aplikacji na smartfonie.

Fot. BoschFot. Bosch

Rozwiązania IoT podnoszą jakość życia

Technologia zintegrowana w internecie zmienia sposób korzystania z wielu rozwiązań: Dzięki funkcji wykrywania obecności, system grzewczy automatycznie podnosi temperaturę, gdy któryś z mieszkańców zbliża się do domu. Inteligentny regulator Bosch EasyControl wraz z elektronicznymi głowicami termostatycznymi w połączeniu z aplikacją umożliwia też komfortowe sterowanie temperaturą w poszczególnych pomieszczeniach i obsługę systemu grzewczego z dowolnego miejsca na świecie.
REKLAMA:

Sukces kampanii Bosch

Kontynuując swoją najnowszą kampanię wizerunkową, Bosch – jako wiodący dostawca rozwiązań z zakresu IoT – chce nawiązać do dotychczasowych sukcesów #LikeABosch. Bosch umacnia pozycję wiodącego przedsiębiorstwa IoT: w 2017 roku marka sprzedała 38 milionów produktów wyposażonych w opcję komunikacji przez internet, a wśród zatrudnionych przez koncern 27 000 programistów aż 20% pracuje w obszarze IoT. Według szacunków Bosch do roku 2020 wartość światowego rynku rozwiązań IoT będzie zwiększać się o 35% rocznie, do 250 mld USD.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Bosch
#wiadomości #instalacje #ogrzewanie #kampanie #bosch

Więcej tematów: