Laur Klienta i Dobra Marka 2012 dla produktów Sokółka

Podziel się:
Sokółka Okna i Drzwi S.A. już po raz kolejny została uhonorowana „Laurem Konsumenta” oraz tytułem „Dobra Marka 2012”.

„Laur Konsumenta” to ogólnopolski program, w którymi konsumenci wybierają najpopularniejsze produkty w poszczególnych kategoriach. Marki mogą zdobyć brązowy, srebrny i złoty „Laur Konsumenta”. Ponieważ marka „Sokółka” została nagrodzona trzeci raz z rzędu, przyznano jej specjalne i prestiżowe wyróżnienie: „Grand Prix – Laur Konsumenta”

Fot. SokółkaFot. Sokółka
Program „DOBRA MARKA 2012 – Jakość, Zaufanie, Renoma” to propozycja dla najlepszych, najbardziej dynamicznych i najlepiej rozpoznawanych marek na rynku polskim. Redakcja „Forum Biznesu” w „Dzienniku Gazecie Prawnej” pod patronatem IFiS Polskiej Akademii Nauk, przeprowadziła badania i analizy rynku pod względem obecności, wartości, rozpoznawalności i siły poszczególnych marek. Przedmiotem analizy była m.in. rozpoznawalność marki, pozycja na rynku, jakość prezentowana przez dany produkt lub usługę, zaufanie konsumentów, a także siła marki (rola marki w podejmowaniu decyzji o zakupie).
REKLAMA:

Produkty marki Sokółka Okna i Drzwi zostały bardzo wysoko ocenione i marka otrzymała nagrodę „DOBRA MARKA 2012 – Jakość, Zaufanie, Renoma”. Otrzymanie Godła potwierdziło status naszej marki jako lidera w swojej branży. Świadczy to także o najwyższej jakości naszych produktów, budzących zaufanie i posiadających niekwestionowaną renomę.

Gwarantujemy, że nie spoczniemy na laurach i dołożymy wszelkich starań, aby nasze drewniane okna i drzwi były w dalszym ciągu produkowane na najwyższym światowym poziomie. Cieszy nas również fakt, że Polscy konsumenci przywiązują coraz większą wagę do tego, co kupują, podejmując decyzje w sposób świadomy i przemyślany.

Serdecznie dziękujemy za zaufanie. Zadowolony klient to nasza najlepsza rynkowa rekomendacja.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Sokółka Okna i Drzwi S.A.
#okna #drzwi #wiadomości #okno #okna i drzwi #sokolka

Więcej tematów: