Marka Osram po raz kolejny doceniona

Podziel się:
Menedżerowie z polskiego oddziału firmy OSRAM przejęli odpowiedzialność biznesową za kolejny kraj – Turcję.

Bogumił Bogumil Stepan – prezes oddziału firmy OSRAM w Polsce oraz szef sprzedaży w regionie, związał swoją karierę z firmą OSRAM najpierw w Niemczech, potem podczas restrukturyzowania działu sprzedaży firmy w Czechach, następnie jako dyrektor zarządzający filią na Ukrainie, aż po stanowisko szefa regionu Europy Wschodniej.Bogumił Bogumil Stepan – prezes oddziału firmy OSRAM w Polsce oraz szef sprzedaży w regionie, związał swoją karierę z firmą OSRAM najpierw w Niemczech, potem podczas restrukturyzowania działu sprzedaży firmy w Czechach, następnie jako dyrektor zarządzający filią na Ukrainie, aż po stanowisko szefa regionu Europy Wschodniej.Janusz Mitko – dyrektor marketingu OSRAM w regionie Europy Wschodniej, marketingiem i sprzedażą zajmuje się od kilkunastu lat. W firmie OSRAM od 2010 roku odpowiedzialny jest m.in. za budowanie, wdrażanie oraz rozwój strategii marketingowych, a także działania promocyjne i wizerunkowe.Janusz Mitko – dyrektor marketingu OSRAM w regionie Europy Wschodniej, marketingiem i sprzedażą zajmuje się od kilkunastu lat. W firmie OSRAM od 2010 roku odpowiedzialny jest m.in. za budowanie, wdrażanie oraz rozwój strategii marketingowych, a także działania promocyjne i wizerunkowe.
W ten sposób region Europy Wschodniej w obszarze dystrybucji lamp OSRAM, za który strategiczną odpowiedzialność ponosi oddział firmy w Polsce, składa się już z 22 państw. Wśród nich są m.in. kraje Grupy Wyszehradzkiej, Bałkany, Ukraina, Rosja oraz kraje byłego ZSRR, a od października 2015 roku także Turcja.

Dzięki naszemu doświadczeniu i kompetencji zespołu to właśnie grupa manedżerów z Polski kreuje i koordynuje działania firmy na obszarze Europy Wschodniej – mówi Bogumił Stepan, prezes oddziału firmy OSRAM w Polsce oraz szef sprzedaży w regionie. Jest to dla nas duże wyróżnienie i jednocześnie wyzwanie. Zarządzanie sprzedażą na tak różnorodnych obszarach, oprócz doświadczenia, wymaga również otwartości w poznawaniu kultur oraz rozumienia specyfiki rynków. Pod tym względem polski oddział sprawdza się już od lat, współtworząc strategie sprzedaży i działań marketingowych na podlegających nam rynkach.

Kraje w naszym regionie bardzo różnią się od siebie pod względem rozpoznawalności marki OSRAM, fragmentacji rynków oraz ich zaawansowania technologicznego, a także sposobów prowadzenia biznesu – mówi Janusz Mitko, pełniący funkcję szefa marketingu dla regionu Europy Wschodniej. Aby efektywnie wdrażać projekty, potrzeba ogromnej elastyczności zarówno w strategii jak i działaniach operacyjnych.
REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Osram
#wiadomości #do oswietlenie #inwestycje #wnetrza #LED #osram

Więcej tematów: