newsletter reklama projekty domów forum
niedziela 5 lipca 2020
18.08.2015r...

Nice Polska nadal Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy

Ekstraklasa S.A. i Nice Polska zdecydowały o przedłużeniu współpracy na sezon 2015/2016. W jej ramach Nice ma prawo między innymi do używania w komunikacji marketingowej tytułu Oficjalnego Partnera. Logotyp Nice pojawi się także przy transmisjach ze wszystkich meczów Ekstraklasy.
Nice Polska nadal Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy
Nice Polska nadal Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy
Prawo do posługiwania się znakiem i tytułem Oficjalnego Partnera Ekstraklasy obejmuje możliwość umieszczania go między innymi we wszelkiej działalności marketingowej, promocyjnej i informacyjnej prowadzonej przez firmę Nice w Polsce i za granicą.

Ponadto, przy transmisjach ze wszystkich meczów Ekstraklasy wyemitowane zostaną dwa ośmiosekundowe billboardy sponsorskie dotyczące Nice Polska.
--
REKLAMA:
--
- Jestem bardzo szczęśliwy, że kontynuujemy współpracę z Ekstraklasą. Dzięki naszym działaniom z zakresu sponsoringu sportowego świadomość marki Nice na rynku rośnie w bardzo szybkim tempie. Przypomnę, że Nice Polska już od ponad 10 lat aktywnie wspiera polski sport. Byliśmy m.in. pierwszym w historii sponsorem generalnym żużlowej reprezentacji Polski. Nie ukrywam, że współpraca z Ekstraklasą to także duże korzyści biznesowe. Dzięki pakietowi biletów VIP możemy wspólnie z naszymi dystrybutorami obserwować mecze Ekstraklasy w komfortowych warunkach na nowoczesnych stadionach – powiedział Adam Krużyński, Dyrektor Zarządzający Nice Polska.

Pakiet Partnera Oficjalnego, wprowadzony do oferty Ekstraklasy S.A. przed sezonem 2014/2015 cieszy się dużą popularnością na rynku. - Szeroka oferta marketingowa Ekstraklasy, poprzez obecność świadczeń jednocześnie w telewizji i na stadionach, jest unikalna w skali polskiego sportu zawodowego. Cieszy nas, że nasi partnerzy i sponsorzy są zadowoleni z prowadzonych wspólnie działań marketingowych oraz komunikacyjnych i decydują się na dalszą inwestycję w Ekstraklasę - mówi Marcin Animucki, wiceprezes zarządu Ekstraklasy S.A.

Przypomnijmy, że w ostatnich tygodniach Ekstraklasa S.A. poinformowała o kontynuacji współpracy z takimi markami jak T-Mobile oraz adidas.

źródło: Nice

Najnowsze wieści z branży
Wideo
d