Szkolenia w ramach kampanii "DOBRY MONTAŻ" - jak sprzedać produkt z profesjonalnym montażem?

Podziel się:
18 stycznia w siedzibie Związku Polskie Okna i Drzwi odbyło się pierwsze szkolenie z zakresu sprzedaży produktów stolarki budowlanej w punktach dystrybucji przeprowadzone w ramach kampanii edukacyjnej „DOBRY MONTAŻ”. Ich właściciele uczestniczyli w warsztatach, w trakcie których uczyli się, jak odpowiednio wykorzystać wartości promowane w kampanii w relacjach z inwestorami. Szkolenie prowadzili trenerzy Mitura Academy.

Fot. POiDFot. POiDFot. POiDFot. POiD
Trwająca od sierpnia 2016 roku kontynuacja kampanii „DOBRY MONTAŻ” wzbogacona jest o szereg nowych działań. Jednym z nich jest przyznanie statusu DOBREJ FIRMY przez Partnera kampanii, godnym polecenia punktom handlowym, zajmujących się sprzedażą i montażem stolarki budowlanej. 18 stycznia w siedzibie Związku POiD w Warszawie pojawili się właściciele firm z całej Polski, aby dowiedzieć się m.in. jak odpowiednio wykorzystać kampanię „DOBRY MONTAŻ” w procesie sprzedaży oferowanych wyrobów.
REKLAMA:

Podczas warsztatów uczestnicy nie tylko wysłuchali części teoretycznej, lecz także brali czynny udział w zajęciach praktycznych. Interaktywny i angażujący sposób prowadzenia szkoleń przypadł do gustu uczestnikom, a odpowiednie narzędzia i techniki wykorzystane przez trenerów pozytywnie wpłynęły na poziom przyswajania wiedzy.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: POiD
#okna #wiadomości #okna i drzwi #szkolenia #poid

Więcej tematów: