newsletter reklama projekty domów forum
poniedziałek 26 sierpnia 2019
14.06.2019r...

WIŚNIOWSKI z nagrodą Orła Polskiej Stolarki w kategorii „Firma zaangażowana społecznie”

To wyjątkowe wyróżnienie przyznawane przez dziennikarzy branżowych, którzy doceniają firmy szczególnie zaangażowane w działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), prowadząc lub inicjując inicjatywy mające istotne znaczenie społeczne.
Fot. Wiśniowski
Fot. Wiśniowski

W dniach 23-24 maja w Jachrance odbył się jubileuszowy X Kongres Stolarki Polskiej, którego WIŚNIOWSKI był Partnerem Strategicznym. To ważny czas dla całej branży, która w trakcie tych kilku dni dyskutuje o kondycji rynku i snuje plany rozwoju na najbliższe lata. Tegoroczna odsłona Kongresu organizowanego przez Związek POiD zgromadziła ponad 300 uczestników. Głównymi tematami jubileuszowej edycji wydarzenia były rozwiązania SMART oraz Przemysł 4.0.

Fot. Wiśniowski
Fot. Wiśniowski

WIŚNIOWSKI z nagrodą za społeczne zaangażowanie

W pierwszym dniu X Kongresu Stolarki Polskiej odbyła się uroczysta Gala, podczas której marka WIŚNIOWSKI została nagrodzona przez przedstawicieli mediów branżowych Statuetką Orła Polskiej Stolarki, w kategorii „Firma Zaangażowana Społecznie”. Spośród wszystkich nominowanych firm, to właśnie pomysł marki WIŚNIOWSKI na skuteczny i kreatywny CSR spotkał się z największym uznaniem mediów.
--
REKLAMA:
--
Fot. Wiśniowski
Fot. Wiśniowski
Jest to nagroda przyznawana przez dziennikarzy branżowych, którzy na bieżąco śledzą trendy w działalności największych firm. Coraz więcej marek angażuje się w działania CSR. To szansa na wykorzystanie rozpoznawalności i rynkowej siły w szczytnym celu – w ten sposób przedsiębiorstwa mogą zadbać o swoje najbliższe otoczenie, wspomóc edukację swoich przyszłych pracowników czy ratować środowisko naturalne.

Akcja „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie”

Ostatnią aktywnością marki WIŚNIOWSKI w obszarze CSR była niedawno zakończona akcja „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie”. Jej osią była specjalnie zaprojektowana gra 2 THE LIGHT, która stylistyką i mechaniką nawiązuje do klasycznych platformówek. Gracze muszą pokonać wirtualną podróż z Krakowa przez Warszawę do Gdańska, unikać zagrożeń i zbierać jak najwięcej monet. Złote krążki zdobyte przez śmiałków zostały przez markę WIŚNIOWSKI zamienione w prawdziwe pieniądze, które wspomogły misję trzech instytucji: Fundacji Schola Cordis Wspierania Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie, Fundacji Wspieramy Rozwój CZD w Warszawie i Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą Oddział w Gdańsku.

- Dzięki zaangażowaniu graczy udało nam się zebrać kwotę 300 tysięcy złotych. To pomoc, która daje nadzieję tysiącom dzieci walczącym z chorobami kardiologicznymi, onkologicznymi oraz mukowiscydozą. Mamy nadzieję – bo też był to jeden z naszych celów – że nasza akcja CSR zwiększy społeczną świadomość o chorobach i będzie początkiem jeszcze wielu równie nowatorskich inicjatyw – mówi Katarzyna Świderska, Dyrektor Marketingu WIŚNIOWSKI.

źródło: Wiśniowski

Najnowsze wieści z branży
Wideo
d