DAKO na Tour de Pologne 2014

Podziel się:
Po raz kolejny marka DAKO jest promowana na prestiżowym wyścigu kolarskim Tour de Pologne. Animowane spoty reklamowe DAKO wyświetlane są na ekranach o powierzchni 100 m2, mniejszych ekranach o powierzchni 15 m2 i 13 m2 oraz na ciężarówkach z ekranami LED przemieszczającymi się w kolumnie reklamowej wyścigu. Ekrany eksponowane są podczas wszystkich etapów wyścigu. Łączna ilość emisji spotów na wszystkich etapach przekroczy 10 000.

Fot. DakoFot. Dako
Działania za pośrednictwem spotów reklamowych wspierane są nowoczesnymi technikami promocji za pomocą Wi-Fi. Widzowie wyścigu mogą pobierać materiały DAKO za pomocą laptopów, telefonów komórkowych i innych urządzeń, korzystając z bezprzewodowego Internetu udostępnianego na finałach poszczególnych etapów.
REKLAMA:

Etapy wyścigu:
Gdańsk – Bydgoszcz
Toruń – Warszawa
Kielce – Rzeszów
Tarnów – Katowice
Zakopane – Strbskie Pleso (Słowacja)
BUKOVINA Terma Hotel Spa – Bukowina Tatrzańska
Kraków – Kraków
Tour de Pologne należy do najbardziej rozpoznawalnych
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Dako
#okna #wiadomości #okna i drzwi #dako

Więcej tematów: