Start kampanii reklamowej marki TOPEX

Podziel się:
W sezonie wiosennym największa polska marka narzędziowa przeprowadzi kampanię reklamową wspierającą sprzedaż produktów oraz promującą nowy wizerunek marki TOPEX - niezbędnej w każdym domu. To pierwsza ogólnopolska kampania po rebrandingu marki przeprowadzonym we wrześniu 2012.

Fot. Grupa TopexFot. Grupa TopexKampania telewizyjna zostanie przeprowadzona w terminie od 19 kwietnia do 12 maja 2013. Ponad 3000 spotów wizerunkowych w dwóch różnych odsłonach zostanie wyemitowanych w TV tematycznych i ogólnopolskich. Poza telewizją spoty dostępne będą również na kanale YouTube: TOPEX TV.

Wiosenne działania reklamowe TOPEX zakładają także mocną obecność w internecie. Celem tych działań jest wywołanie jak największej interakcji z marką i wzmocnienie przesłania kampanii "TOPEX – Niezbędny tak jak Ty". W kwietniu, we współpracy z portalem spryciarze.pl, uruchomiony zostanie Konkurs Majsterkowicza. Zadaniem dla jego uczestników będzie stworzenie autorskiego video poradnika prezentującego rozwiązania usprawniające życie – w domu, warsztacie, ogrodzie, czy garażu. Autorzy najlepiej wykonanych i zaprezentowanych rozwiązań otrzymają praktyczne nagrody w postaci zestawów narzędzi TOPEX. Jednocześnie uruchomiona została również komunikacja społecznościową. Wraz z kampanią TV dla fanów marki TOPEX wystartuje profil na portalu Facebook oraz tablica z inspirującymi fotografiami na portalu Pinterest. Nową szatę graficzną i zawartość otrzymał również kanał TOPEX TV na YouTube prezentujący materiały video.

Fot. Grupa TopexFot. Grupa TopexFot. Grupa TopexFot. Grupa Topex
Działania online dopełnia reklama produktowa na najważniejszych serwisach docierających do grupy docelowej użytkowników narzędzi – Allegro i Ceneo, a także w sieci Google. Dla wszystkich działań przewidziane jest również mocne wsparcie e-PR. Wszystkie opisane aktywności służą bezpośrednio wsparciu sprzedaży marki TOPEX w rynku tradycyjnym i nowoczesnym w sezonie 2013.
– Doceniamy znaczenie Internetu, w tym także mediów społecznościowych, dlatego od dłuższego czasu przygotowywaliśmy się do zaistnienia w sieci – zdradza Daniel Szafulera, Dyrektor Marketingu Grupy Topex. – Branża narzędziowa w Polsce nie jest obecnie aktywna w mediach społecznościowych, dlatego można powiedzieć, że przecieramy niektóre szlaki. To nowe wyzwanie, ale zgodne z potrzebami konsumentów, którzy oczekują większej interakcji z marką – dodaje Daniel Szafulera.

REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Topex
#wiadomości #maszyny #kampanie #topex

Więcej tematów: