Nowe funkcje w mobilnej aplikacji Systemu Kart Gwarancyjnych De Dietrich

Podziel się:
Dzięki aplikacji Systemu Kart Gwarancyjnych na smartfony i tablety autoryzowani instalatorzy urządzeń marki De Dietrich mogą w wygodny sposób z dowolnego miejsca w terenie rejestrować montaż i uruchomienie urządzeń, a także wprowadzać informacje związane z przeglądami podczas wizyty u klienta.

Fot. De DietrichFot. De Dietrich
Najnowszą funkcjonalnością w aplikacji SKG są powiadomienia push, które poinformują instalatora o zbliżających się terminach przeglądów zamontowanych przez niego urządzeń. Pozwoli to instalatorowi skontaktować się z klientem z odpowiednim wyprzedzeniem i umówić się na przegląd. Kolejnym udogodnieniem podczas wprowadzania kilku gwarancji dla jednego klienta jest możliwość wczytania jednym kliknięciem wcześniej wprowadzonych danych tego samego użytkownika.

Rejestracja urządzeń w Systemie Kart Gwarancyjnych jest dla instalatorów obowiązkowa, a dla klientów jest warunkiem skorzystania z gwarancji na zakupiony kocioł czy pompę ciepła.

Aplikacja mobilna pozwala sprawniej przeprowadzić procedurę rejestracji podczas instalacji, a co za tym idzie szybciej uzyskać wynagrodzenie za montaż i uruchomienie od firmy BDR Thermea Poland czy punkty w Klubie Złotego Instalatora.

Aplikacja jest dostępna na urządzenia z systemem Android w sklepie Google Play oraz systemem iOS w App Store
REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: MATERIAŁ PARTNERA
#wiadomości #instalacje #Domy energooszczędne

Więcej tematów: