POMARAŃCZOWA EWOLUCJA

Podziel się:
Husqvarna włącza rozwiązania do przygotowywania powierzchni firm Blastrac i Diamatic do oferty marki Husqvarna. Firma Husqvarna Construction 09 grudnia 2021 r. ogłosiła plany dalszej konsolidacji marek w segmencie przygotowywania powierzchni. Niedawno nabyte produkty, usługi i rozwiązania Blastrac i Diamatic zostaną w najbliższych latach oznaczone marką Husqvarna i włączone do globalnej oferty firmy Husqvarna.

Fot. HusqvaraFot. Husqvara
W styczniu 2021 r. Husqvarna zakończyła przejęcie firmy Blastrac będącej czołowym dostawcą sprzętu i rozwiązań do przygotowywania powierzchni w globalnej branży budowlanej i remontowej. „Stworzyliśmy jeden silny zespół, którego celem jest dostarczenie naszym klientom najlepszych rozwiązań. Dzięki połączeniu naszego wspólnego doświadczenia z szerszą ofertą jesteśmy gotowi do spełniania oczekiwań naszych klientów i rozwijania branży przygotowywania powierzchni z myślą o przyszłości” — wyjaśnia Stijn Verherstraeten, wiceprezes ds. powierzchni i posadzek betonowych w Husqvarna Construction. Dodatkowa oferta znacząco wzbogaci istniejącą gamę produktów z obszaru przygotowywania powierzchni firmy Husqvarna i dostarczy jej klientom oraz partnerom zaawansowane rozwiązania wykorzystywane do piaskowania, frezowania i ścierania. Z kolei klienci i partnerzy firmy Blastrac uzyskają dostęp do nowych produktów, takich jak zagęszczarki, sprzęt do wylewania betonu, urządzenia do cięcia i wiercenia oraz roboty wyburzeniowe, a także do szerokiej oferty usług cyfrowych.

„Z niecierpliwością oczekujemy na zapewnienie naszym klientom dostępu do najlepszej i najszerszej w branży gamy produktów do obróbki powierzchni, która oferowana jest w połączeniu z przypuszczalnie najbardziej kompetentnym i zaangażowanym zespołem na rynku. Wszystkie te korzyści dostępne będą pod jedną silną marką. Wykorzystując połączoną ofertę produktów do przygotowywania powierzchni będziemy przez najbliższe lata dalej inwestować w utrzymanie naszej wiodącej pozycji w dziedzinie innowacyjności, aby mieć pewność, że nasi klienci zawsze będą mogli liczyć na nas podczas realizowania ich zadań w sposób najbardziej produktywny, zrównoważony i bezpieczny” — mówi Stijn Verherstraeten.
REKLAMA:

Pierwsza partia produktów Blastrac i Diamatic pod marką Husqvarna wejdzie na rynek w połowie 2022 r. i rozwinie oraz uzupełni ofertę firmy Husqvarna w zakresie rozwiązań do szlifowania, frezowania i ścierania posadzek. Druga partia planowana jest na wiosnę 2023 r. i będzie obejmować produkty do piaskowania i odpowiednie odkurzacze budowlane.

Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z:

Dawid Trukszyn
Country Manager
Husqvarna Construction Poland
Mobile +48 502 668 345

dawid.trukszyn@husqvarnagroup.com

Michał Świerzewski
Sales Manager
Husqvarna Construction Poland
Mobile +48 697 073 954

michal.swierzewski@husqvarnagroup.com
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: MATERIAŁ PARTNERA
#wiadomości #maszyny #Balkony, tarasy #Domy energooszczędne

Więcej tematów: