Sieć amerykańskich hipermarketów budowlanych wysoko ocenia FAKRO America

Podziel się:
FAKRO America zostało bardzo wysoko ocenione w prowadzonym przez hipermarket budowlany rankingu dostawców. Podczas oceny, pod uwagę brano jakość produktów i obsługi klienta.

Produkty firmy FAKRO, wicelidera na światowym rynku okien dachowych i czołowego producenta schodów strychowych znaleźć można w ponad pięćdziesięciu krajach na całym świecie. Jesteśmy wszędzie tam gdzie istnieje zapotrzebowanie na tego rodzaju produkty. Sprzedaż na eksport stanowi 70% ogólnej sprzedaży. – tłumaczy Jacek Kulpa, Dyrektor Eksportu FAKRO. W skład Grupy Fakro, zatrudniającej ponad 3300 osób, wchodzi 12 spółek produkcyjnych oraz 16 dystrybucyjnych. Produktów firmy FAKRO nie mogło zabraknąć także w Stanach Zjednoczonych. W 2003r. w USA powstała spółka dystrybucyjna FAKRO America, która aktywnie zajmuje się rozwojem sprzedaży oraz logistyką produktów FAKRO na rynku amerykańskim. – podkreśla Jacek Kulpa.

Produkty firmy FAKRO cieszą się wśród mieszkańców USA ogromną popularnością. Serca Amerykanów podbiły spełniające wszelkie wymagania techniczne oraz wymogi bezpieczeństwa, a także zapewniające pełną wygodę użytkowania schody strychowe. Zainteresowanie produktami FAKRO zaowocowało pięcioletnią już współpracą z Home Depot, siecią największych hipermarketów budowlanych w USA. FAKRO America z sukcesem spełnia rygorystyczne wymogi Home Depot określające stany magazynowe, czas realizacji zamówień czy też dotyczące aktualizacji informacji o wysyłce.
REKLAMA:

Produkty firmy FAKRO znaleźć można także w Lowe’s, drugim co do wielkości markecie budowlanym w USA, liczącym około 1800 sklepów oraz Menards, sieci 350 sklepów. Oferta FAKRO dostępna jest również online.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Fakro
#wiadomości #dachy #fakro #ranking

Więcej tematów: