CLASSEN podsumowuje tegoroczne targi Budma

Podziel się:
Drzwi z paneli podłogowych i deski XXL Long -– Classen zaprezentował swoją ofertę na Międzynarodowych Targach Budowlanych BUDMA 2013. Już po raz 16-sty producent wyznaczył w Poznaniu najnowsze trendy w branży wyposażenia wnętrz, które będą obowiązały przez kolejne 12 miesięcy.

Fot. CLASSENFot. CLASSEN– Obecność na Międzynarodowych Targach Budowlanych BUDMA stanowi dla nas wyzwanie niezmiennie od 16 lat. Wiemy już, czego oczekują odwiedzający targi, dlatego też każdego roku prezentujemy innowacyjne rozwiązania i niezmiennie wysoką jakość produktów. Także w tym roku udało nam się zaskoczyć gości, prezentując im nietypowe propozycje, takie jak drzwi z paneli podłogowych, czy deski w rozmiarze XXL w jednej z naszych najbardziej ekskluzywnych kolekcji – mówi Anna Górecka, Dyrektor ds. Marketingu i Reklamy, Classen.

Tegoroczna edycja targów odbyła się pod hasłem „Budownictwo przyszłości. Inteligentna architektura”. Adekwatnie do motta BUDMY producent zaprezentował innowacyjne rozwiązania
w stolarce otworowej. Skrzydła drzwiowe z paneli podłogowych lub możliwość łączenia kolorów – ościeżnica w innym odcieniu niż skrzydło drzwiowe – to tylko niektóre z oryginalnych rozwiązań. Nie zabrakło również nowych kolekcji, w tym np. drzwi Arena.
REKLAMA:

Spośród prezentowanych na BUDMIE paneli podłogowych, największą popularnością cieszyły się nowości – kolekcja Design Boden oraz nowe dekory i wymiary desek jednej z najbardziej ekskluzywnych linii producenta Extravagant Dynamic. Kolekcję uzupełniło bowiem sześć dekorów paneli w rozmiarze 1286x194 oraz osiem XXL Long w rozmiarze 2175x243. Odwiedzający zwracali również uwagę na panele przeznaczone do pokoi dziecięcych – Hello Kitty i Kids.

Podczas targów BUDMA 2013 Classen zaprosił także do wspólnej zabawy pod hasłem „Co słychać u Twoich Sąsiadów?”, która promuje najnowszą kolekcję dźwiękoszczelnych paneli podłogowych Comfort Silent. W ten sposób producent zainaugurował kampanię, w sposób humorystyczny przedstawiającą problemy lokatorów mieszkań wielkiej płyty. Kampania, prowadzona na portalu Facebook pod adresem www.facebook.com/cousasiadow potrwa do trzeciego marca br.

Wraz z firmą Classen, stoisko o łącznej powierzchni blisko 300 m2 tradycyjnie już dzieliła firma RuckZuck, jedna z największych w Europie sieci sprzedaży podłóg i drzwi producenta.

W 2013 roku Classen był już także obecny na najważniejszych targach branżowych w Europie: Domotex w Hanowerze (12-15 stycznia) i Bau w Monachium (14-19 stycznia).
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Classen
#okna #drzwi #wiadomości #targi #okna i drzwi #classen

Więcej tematów: