Marka TOPEX z nagrodą Effie!

Podziel się:
6 października 2014 w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród Effie – w najważniejszym konkursie branży marketingowej w Polsce. Statuetki odebrało 49 laureatów. Wśród nagrodzonych znalazła się najpopularniejsza polska marka narzędzi ręcznych – TOPEX.

 Fot. TOPEX Fot. TOPEX Effie to międzynarodowa inicjatywa, która nagradza kampanie promocyjne, wyróżniające się ponadprzeciętną efektywnością. Polska tradycja nagrody liczy już 15 lat. W tegorocznej, jubileuszowej, edycji, 75-cio osobowe jury oceniało 170 zgłoszonych kampanii. Spośród 77 nominowanych do nagród Effie, wybrano 49 najbardziej efektywnych kampanii. Wśród nich znalazła się również kampania „TOPEX. Niezbędny tak jak Ty” z 2013 roku.

Kampania, należącej do Grupy Topex marki, miała na celu promocję nowego wizerunku po rebrandingu oraz wsparcie sprzedaży kluczowych produktów. Dzięki nowoczesnym, dynamicznym filmom reklamowym oraz działaniom online, nowy wizerunek TOPEX zobaczyło prawie 6 mln osób. Wpłynęło to na wzrost sprzedaży produktów i pozwoliło marce osiągnąć pozycję lidera w świadomości na polskim rynku narzędzi ręcznych. Podjęte wyzwanie strategiczne i przyjęte cele, idea komunikacyjna i jej rozwinięcie w działania reklamowe oraz osiągnięte dzięki kampanii efekty sprawiły, że złożona z autorytetów świata reklamy i designu kapituła Effie, przyznała marce TOPEX brązową statuetkę w kategorii Dobra Konsumenckie.
REKLAMA:

- Ten rok jest dla nas wyjątkowy. W maju, po raz drugi z rzędu otrzymaliśmy tytuł Superbrands Created in Poland. Po wrześniowej kampanii reklamowej obroniliśmy pozycję lidera w świadomości w kategorii narzędzi, wyprzedzając globalną markę STANLEY. Odbudowaliśmy pozycję rynkową marki w Polsce. Effie jest ukoronowaniem wszystkich dotychczasowych działań. To wszystko potwierdza, że podejmowane przez nas działania są skuteczne i odpowiadają potrzebom zarówno konsumentów, jak i rynku. Chciałbym podziękować w imieniu Grupy Topex całej kapitule Effie, zespołowi marketingu oraz wszystkim zaangażowanym w pracę nad osiąganiem wysokiej skuteczności prowadzonych działań, które wprost przekładają się na dobre wyniki sprzedażowe – powiedział po odebraniu nagrody Daniel Szafulera, Dyrektor Marketingu Grupy Topex.

Autorem platformy komunikacji i identyfikacji wizualnej marki TOPEX jest agencja brandingowa Dragon Rouge, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ARENA - część Havas Media Group, za kreację spotów TV - agencja kreatywna What, a za produkcję spotów TV - Play Production.

W ramach tegorocznej, XV edycji Effie nagrodzono 49 akcji promocyjnych. W gronie laureatów, poza marką TOPEX, znalazły się m.in. PKO Bank Polski , Orange, Biedronka, Toyota czy PZU.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Topex
#wiadomości #nagrody #maszyny #narzedzie_reczne #topex

Więcej tematów: