POiD chce promować polskie firmy za granicą

Podziel się:
Związek POiD stara się o pozyskanie środków na promowanie branży stolarki budowlanej na zagranicznych rynkach.

Fot. POiDFot. POiD Uznanie branży stolarki budowlanej za polską specjalność eksportową otworzy szerokie możliwości promocji na zagranicznych rynkach dla rodzimych przedsiębiorstw i oferowanych przez nich rozwiązań. O ostatecznym kształcie i liście sektorów objętych wsparciem z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój zadecyduje Ministerstwo Gospodarki, które odpowiada za realizację projektu.

Obecnie, branża stolarki budowlanej po raz kolejny stanęła przed szansą, jaką niesie za sobą Program Operacyjny Inteligentny Rozwój. POiD, w odpowiedzi na zaproszenie Ministerstwa Gospodarki, w kooperacji z ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku przygotował raport na temat potencjału reprezentowanego przez siebie sektora. Podpisano również list intencyjny między POiD, ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku oraz Międzynarodowymi Targami Poznańskimi. Powołano w ten sposób Konsorcjum, które zabiega o uznanie stolarki za polską specjalność eksportową i, co za tym idzie, o pozyskanie środków na promocję firm za granicą.
REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: POiD
#okna #wiadomości #okna i drzwi #poid

Więcej tematów: