Przełomowe rozwiązania na Targach Made Expo 2012

Podziel się:
Międzynarodowe Targi MADE Expo, które odbywają się już od 5 lat w Mediolanie, to ważny moment dla całej branży. To właśnie tu pokazywane są nowości i trendy na cały następny rok.

Fot. OKNOPLASTFot. OKNOPLASTFirma OKNOPLAST bierze udział w MADE Expo od pierwszej edycji. W tym roku stoisko firmowe wypełnione było nowymi, innowacyjnymi produktami, które jak dotąd nie oferował żaden inny producent PVC. W tym roku przyjechaliśmy zaprezentować wyjątkowe rozwiązania, które w pewnych aspektach zrewolucjonizują branżę PVC. Oknoplast opracował je jako pierwszy i myślę, że właśnie pokazaliśmy ścieżkę rozwoju, którą podąży cała branża– mówi Mikołaj Placek, Prezes Zarządu OKNOPLAST.

Jak przystało na lidera branży firma zaprezentowała prawdziwy hit - okno w wersji Colourfull - rozwiązanie, w którym poza tradycyjnie oklejonymi folią drewnopodobną widocznymi płaszczyznami okna, w systemie Colourfull foliowane są również elementy wewnętrzne, widoczne po otwarciu skrzydła. Dzięki temu okna posiadają jednolity kolor i strukturę na całej swojej powierzchni. Innymi rozwiązaniami, które Oknoplast zaprezentował jako jedyny wystawca targów były m.in. System PSK Atrium, rewolucyjne okiennice kompozytowe oraz okucia z linii dESIGN+. W grupie produktów które OKNOPLAST prezentował jako pierwszy, znalazła się również przeznaczona specjalnie na rynek włoski, konstrukcja drzwi tarasowych HST, która pozwala schować skrzydło w ścianie oraz konstrukcje HST master, w której otwieranie i zamykanie odbywa się przy użyciu napędu elektrycznego i specjalnego ramienia sterującego. Sterowanie oknem może odbyć się za pomocą pilota, aplikacji na iPad lub iPhone. Ciekawostką stoiska OKNOPLAST była Szyba PRIVALIGHT – szyba, która pod wpływem napięcia elektrycznego zmienia swoją przejrzystość. Standardowo szyba jest matowa, lecz po podłączeniu prądu staje się przeźroczysta.
REKLAMA:

W tym roku podczas targów swoją obecnością firmę wspierali: Nina Senicar – znana włoska prezenterka telewizyjna będąca ambasadorką marki Oknoplast we Włoszech oraz znany piłkarz Interu Mediolan, reklamujący nowe Okno Winergetic Premium - Esteban Matias Cambiasso.

Z uwagi na atrakcyjność ekspozycji oraz prezentowane innowacyjne rozwiązania produktowe, które OKNOPLAST pokazał jako pierwszy producent z branży, stoisko firmowe cieszyło się największym zainteresowaniem mediów m.in. telewizji Leonardo, Sky czy Inter Chanel.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Oknoplast
#okna #wiadomości #okno #targi #okna i drzwi #oknoplast

Więcej tematów: