Pierwszy raport Akademii Roca

Podziel się:
Wanna czy prysznic? Powołana przez markę Roca Akademia, przygotowała raport stanowiący kompendium wiedzy oraz inspirację dla wszystkich poszukujących funkcjonalnych i innowacyjnych rozwiązań. Jak wynika z badań Akademii Roca, wpływ na wybór wanny lub prysznica, mają wiek, płeć oraz styl życia konsumentów.

Wanna czy prysznic? to raport inaugurujący działalność Akademii Roca. Celem naszego projektu jest udzielenie konsumentom wsparcia oraz informacji na temat urządzania łazienek. W trosce o nich, ukazaliśmy złożoność dylematu pojawiającego się podczas aranżowania strefy kąpielowej. W zawartości raportu, oprócz wyników badania, zawarliśmy opinie ekspertów, porady użytkowników a także artykuły na temat materiałów, funkcjonalnych dodatków oraz różnorodnych modeli – mówi Joanna Dec-Galuk, Marketing Manager w Roca Polska.

Fot. RocaFot. Roca
49,5% do 50,5% z przewagą dla prysznica – w ten sposób Polacy odpowiedzieli na pytanie: „Wanna czy prysznic?”. Wyniki badania wskazują, że wybór produktu jest skorelowany z płcią oraz wiekiem kupującego. W grupie preferującej długie kąpiele dominują kobiety (63%) i osoby starsze (65%). Z kolei aż 67% mężczyzn oraz 64% najmłodszych respondentów korzysta chętniej z prysznica.
REKLAMA:

Fot. RocaFot. Roca W merytorycznej dyskusji zawartej w raporcie przedstawione zostały argumenty pokazujące atuty obu kąpielowych opcji. Na korzyść wanny przemawiają aspekty bezpieczeństwa dzieci, łatwość w utrzymaniu czystości oraz relaksacyjna funkcja domowego SPA. Natomiast prysznic wybierają aktywne osoby ceniące ekonomię miejsca w łazience, oszczędność swojego czasu oraz troszczące się o środowisko.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Roca
#wiadomości #instalacje #raport #roca

Więcej tematów: