Studyjna wizyta dziennikarzy zagranicznych w Aluplast

Podziel się:
Podczas targów Budma 2014, w dniu 12 marca, firma Aluplast miała po raz kolejny przyjemność gościć reprezentację dziennikarzy zagranicznych z Niemiec, Francji, Włoch, Czech i Szwecji w ramach Branżowego Programu Promocji Stolarki Okiennej i Drzwiowej.

Silna ekspansja eksportowa producentów okien z Polski jest coraz bardziej zauważalna i znalazło to również odzwierciedlenie w wielu pytaniach zgłaszanych przez dziennikarzy, którzy byli żywo zainteresowani mechanizmami wsparcia polskich producentów w rozwijaniu sprzedaży eksportowej, jak również polityką w tym zakresie realizowana przez poszczególne spółki w ramach grupy Aluplast.

Fot. AluplastFot. AluplastFot. AluplastFot. Aluplast
Poza prezentacją potencjału produkcyjnego firmy, spore zainteresowanie mediów wzbudzała również szeroka oferta produktowa różnych rozwiązań systemowych dedykowanych na poszczególne rynki. To właśnie między innymi dzięki takim produktom producenci mogą skutecznie konkurować na europejskich rynkach. Mimo postępującej unifikacji produktowej, wciąż jeszcze na niektórych rynkach odmienność stosowanych rozwiązań konstrukcyjnych jest elementem, który może stanowić barierę wejścia na nie. Aluplast konsekwentnie od wielu lat promuje i oferuje produkty dedykowane na większość rynków europejskich, jak np.: Blockprofile NL , profile angielskie , profile na rynek francuski, profile na rynek skandynawski.
REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Aluplast
#okna #wiadomości #buduj z aluplastem #targi #okna i drzwi #aluplast

Więcej tematów: