Produkty OKNOPLAST w finale konkursu Dobry Wzór

Podziel się:
Okno energooszczędne Winergetic Premium i klamka z linii dESIGN+ - te dwa autorskie produkty OKNOPLAST znalazły się w finale konkursu Dobry Wzór 2013. Przedsięwzięcie organizowane jest już po raz dwudziesty przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego.

Fot. OknoplastFot. OknoplastDobry Wzór ma na celu profesjonalną ocenę jakości produktów i usług na polskim rynku. Do udziału w tym elitarnym konkursie dopuszczone są wyłącznie rozwiązania, które wcześniej otrzymały nominację od Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. Zgłoszenia następnie ocenia jury złożone ze specjalistów w dziedzinie projektowania, wyłaniając tym samym finalistów.

W tym roku do finału zakwalifikowane zostały aż dwa produkty firmy OKNOPLAST. Bardzo cieszy nas, że nasze rozwiązania zyskały uznanie ekspertów wzornictwa. Projektując nowe produkty zawsze dążymy do tego, by dawały one klientom nowe możliwości, a jednocześnie charakteryzowały się elegancją i estetyką wykonania. Jako lider segmentu Premium zawsze stawiamy sobie ambitne cele – tworząc nowe produkty chcemy, by wyznaczały one nowe trendy dla całej branży okiennej - mówi Hubert Rudzki – Kierownik Działu Komunikacji Marketingowej z OKNOPLAST.
REKLAMA:

Fot. OknoplastFot. OknoplastOkno Winergetic Premium otwiera nowe możliwości aranżacyjne – montowane do tej pory w stolarce energooszczędnej ciężkie pakiety szybowe znacznie utrudniały projektowanie dużych otwieranych przeszkleń w domach energooszczędnych. OKNOPLAST, jako pierwszy producent okien PVC w Europie, zastosował zespolenia dwukomorowe z taflami szkła o grubości 3 mm. Połączono w ten sposób wysokie właściwości termoizolacyjne z redukcją ciężaru skrzydła.

Pasywny wariant wspomnianego okna – Winergetic Premium Passive, wyposażony w barierę termiczną SpaceBlock można także stosować w budownictwie pasywnym. Współczynnik przewodzenia ciepła profilu Winergetic Premium Passive wynosi jedynie Uf = 0,96 W/m²K. Model ten stanowi połączenie wysokich parametrów termoizolacyjnych oraz wyjątkowego wzornictwa i funkcjonalności. Dzięki niemu klienci nie muszą już wybierać między oknem zapewniającym oszczędność energii, a stolarką stanowiącą element wystroju wnętrza oraz łatwą w obsłudze.

Fot. OknoplastFot. OknoplastDrugi produkt OKNOPLAST, który doceniło jury to klamka z linii dESIGN+. Została ona zaprojektowana, by łączyć wysoką funkcjonalność z wyjątkowym wzornictwem, a tym samym wnieść w życie użytkowników nową jakość. Rękojeść klamki wydłużona została o 20% w stosunku do tradycyjnych, co znacznie zwiększa wygodę przy obsłudze skrzydła. Otwieranie i zamykanie okien nie wymaga, dzięki niej, użycia dużej siły. Na linię dESIGN+ składają się dodatkowo zaczepy antywyważeniowe o minimalistycznym kształcie, stanowiące subtelne uzupełnienie okien przy zachowaniu wysokich parametrów bezpieczeństwa. Całości dopełniają nowoczesne w formie osłonki na okucia, które ułatwiają utrzymanie okien w czystości. Linia dESIGN+ została zaprojektowana wspólnie ze znanym studiem projektowym KISKA, które projektuje m.in. dla Audi, KTM czy Hondy.

Fot. OknoplastFot. Oknoplast
Więcej informacji znajduje się na: www.oknoplast.com.pl.
Zachęcamy również do śledzenia naszych postów na Facebooku Oknoplast i Twitterze @Oknoplast1.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Oknoplast
#okna #wiadomości #okno #okna i drzwi #konkursy #oknoplast #klamka

Więcej tematów: