Grupa Paradyż w serwisie Pinterest

Podziel się:
Szukasz najświeższych informacji, zdjęć lub filmów na temat Grupy Paradyż? Zależy Ci na tym, aby były ciekawe, aktualne i z pierwszej ręki? Zapraszamy na nowo otwarty kanał w serwisie Pinterest. Znajdziesz tam ogrom materiałów z zakresu dekoracji wnętrz, informacje na temat nowych kolekcji płytek ceramicznych, wizualizacje konkretnych aranżacji w technologii 3D i dowiesz się, co nas zachwyca!

Fot. Ceramika ParadyżFot. Ceramika Paradyż

Inspiracje ze świata piękna według Grupy Paradyż

Pinterest to trzeci co do wielkości portal społecznościowy na świecie. To nic innego, jak wirtualna tablica – baza zdjęć oraz filmów; miejsce, w którym można „przypiąć” dowolne materiały multimedialne wraz z odnośnikami do nich. W przypadku Grupy Paradyż, serwis doskonale sprawdzi się przy zbieraniu ciekawostek i praktycznych porad dotyczących aranżacji wnętrz. Na firmowym „pinboardzie” użytkownicy znajdą mnóstwo zdjęć i filmów dotyczących poszczególnych kolekcji, a także ciekawe zagadnienia z tematyki wnętrzarskiej. Wiele osób właśnie w internecie poszukuje informacji o najnowszych trendach ze świata designu i projektowania. W związku z tym, na tak popularnym serwisie nie mogło zabraknąć Grupy Paradyż – producenta, który na co dzień inspiruje pasjonatów piękna do tworzenia niezwykłych wnętrz.

Social media według Grupy Paradyż

Grupa Paradyż obecna jest w obszarze social media od ponad 3 lat. Jako jedna z pierwszych firm z branży ceramicznej zagospodarowała ten obszar komunikacji z konsumentami. Firmowy fan page na Facebook’u działa od 2010 roku i dziś ma już ponad 33 tysiące fanów, którzy każdego dnia mogą liczyć na porcję ciekawych wiadomości z pierwszej ręki. Od 2011 roku funkcjonuje również oficjalny kanał firmy na YouTube, który posiada bazę 61 filmów, w tym atrakcyjne wizualizacje i przykładowe aranżacje pomieszczeń wykonane w technologii 3D. Założenie firmowego konta w serwisie Pinterest było dla Grupy Paradyż kwestią czasu. Dzięki temu działaniu, firma po raz kolejny pokazała, jak ważna jest dla niej szeroka komunikacja oraz aktywny dialog z klientem.
REKLAMA:

W dzisiejszych czasach media społecznościowe są jednymi z kluczowych kanałów komunikacji, które dają marce możliwość dotarcia do szerokiego grona konsumentów, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych. Jesteśmy tego świadomi, mamy w tym zakresie doświadczenie i rozwijamy się dalej. Chcemy jak najlepiej wykorzystać potencjał drzemiący w social media i rozmawiać z naszymi klientami, służyć zarówno praktyczną poradą, jak i pomocą. Zapraszam serdecznie na nasz profil na Pinterest, gdzie znajdą Państwo mnóstwo interesujących materiałów związanych ze światem piękna oraz na nasze pozostałe profile w serwisach społecznościowych – mówi Dorota Kaźmierczak, Dyrektor Marketingu Grupy Paradyż.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Ceramika Paradyż
#wiadomości #wewnatrz_bud #plytka #wnetrza #lazienka #paradyz

Więcej tematów: