WIŚNIOWSKI w wiosennej kampanii telewizyjnej

Podziel się:
Ruszył kolejny etap telewizyjnej kampanii reklamowej marki WIŚNIOWSKI. Producent prezentuje swoje bramy i ogrodzenia w spotach sponsorskich w TVP1, TVP2, TVN, TVN TURBO, TVN 24, Discovery (Channel, Science, World, Historia) oraz w Polsacie.

Fot. WiśniowskiFot. WiśniowskiKampania to kolejna odsłona ogólnopolskich działań reklamowych, mających na celu wzmocnienie świadomości marki WIŚNIOWSKI jako producenta wysokiej klasy bram garażowych i systemów ogrodzeniowych.

Do końca maja w poszczególnych stacjach TV emitowane będą spoty promujące bramy garażowe i ogrodzenia WIŚNIOWSKI, a ich wspólnym mianownikiem jest claim „Ukoronowanie Twojej Inwestycji”.
REKLAMA:

- Postanowiliśmy przypomnieć na ekranach telewizorów najważniejsze cechy naszych produktów czyli funkcjonalność, bezpieczeństwo oraz wygodę w użyciu. Spoty w prosty i przejrzysty sposób, w kilku sekundach, pokazują pilota, ogrodzenie, bramę posesyjną i garażową, które dają poczucie komfortu użytkownikom - mówi Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy Wiśniowski.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Wiśniowski
#okna #drzwi #wiadomości #brama #okna i drzwi #wisniowski #kampanie

Więcej tematów: