Firma GROHE otrzymała prestiżową nagrodę “Red Dot: Brand of the Year”

Podziel się:
Firma GROHE zdobyła uznanie jurorów, wyróżniając się "spójnym, znanym na całym świecie profilem marki, który utożsamiany jest w branży z rozwiązaniami najwyższej klasy".

1 listopada 2019, przed publicznością liczącą około 1400 osób, podczas uroczystej gali Red Dot odbywającej się w berlińskim teatrze Konzerthaus, firma GROHE - wiodący na świecie producent rozwiązań łazienkowych i armatury kuchennej, została uhonorowana tytułem "Red Dot": "Brand of the Year". To wyjątkowe wyróżnienie przyznawane jest najlepszej marce w branży. Dzięki wyjątkowej jakości wzornictwa i niezwykle konsekwentnemu przekazywaniu własnych wartości poprzez różne kanały, marka GROHE zdobyła uznanie doświadczonych jurorów, którzy ocenili łącznie 8 697 zgłoszeń. Najwyższe wyróżnienia w sekcji "Brands" otrzymały również: Deutsche Telekom i HappyGoal.

Fot. GROHEFot. GROHE
"Cieszymy się z otrzymanej nagrody. Jest to uznanie dla marki GROHE i jej pracowników z ponad 150 krajów, którzy każdego dnia reprezentują swoją pracą spójny obraz firmy. Jednocześnie czujemy satysfakcję z dostrzeżenia przez jury naszej nowo obranej drogi. Zależało nam, aby nadać działaniom marki emocjonalny charakter. Dlatego nasze produkty są częścią większej wizji, wychodzącej daleko poza ramy branży sanitarnej.” - podsumowuje Thomas Fuhr, CEO Grohe AG.
REKLAMA:

Prof. dr Peter Zec, założyciel i dyrektor generalny Red Dot dodaje: "Firma GROHE stale osiąga doskonałe wyniki w konkursie Red Dot w kategorii Product Design, należy też wspomnieć o honorowym wyróżnieniu „Red Dot Design Team of the Year 2011”. Teraz firma GROHE udowodniła swoją siłę jako marka w kategorii „Red Dot Award: Brands & Communication Design 2019”. Firmie udało się z powodzeniem urzeczywistnić wartości określane jej dewizą "Pure Freude an Wasser" oraz wyróżnić się wyjątkową jakością wzornictwa. Red Dot honoruje to osiągnięcie najwyższym wyróżnieniem "Red Dot: Brand of the Year" w sekcji "Brands". Gratulacje!"

Ponadto strefa GROHE na targach ISH również została nagrodzona podczas gali Red Dot. Przestrzeń skonstruowana tak, żeby oddziaływać na wszystkie zmysły, oferowała gościom możliwość całkowitego zanurzenia się w świecie marki GROHE i poznania jej produktów z bliska. Nowa koncepcja strefy koncentrowała się na korzyściach dla konsumentów. Zrezygnowano z podziału na kategorie produktowe na rzecz pokazania pełnych rozwiązań łazienkowych, inspirowanych rożnymi stylami życia.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: GROHE
#wiadomości #wnetrza

Więcej tematów: