Cosentino na Warsaw Home

Podziel się:
Inspirujące rozmowy z architektami, przedstawicielami mediów i blogerami, perfekcyjnie zaprojektowana i wyposażona strefa kuchenna i lounge’owa, ekspozycja najnowszych propozycji wielkoformatowych powierzchni Dekton i Silestone, zaskakujące bogactwem smaku śniadania i lunche, przygotowane przez mistrza Aleksandra Barona – niedawno zakończone Warsaw Home to spektakularny sukces hiszpańskiej marki Cosentino, która w tym roku po raz pierwszy zaprezentowała się na targach.

W ciągu zaledwie kilku lat Targi Warsaw Home stały się największą tego rodzaju imprezą w Europie Środkowo-Wschodniej. Oryginalny koncept przyciągnął do Nadarzyna dziesiątki tysięcy entuzjastów dobrego designu; przez cztery dni każdy mógł posmakować, poczuć i zobaczyć jak będzie wyglądać najbliższa przyszłość świata wzornictwa. Premiera Cosentino na tegorocznym Warsaw Home była wyjątkowa pod wieloma względami. Hiszpańska marka zaprosiła do współpracy przy tworzeniu stoiska Agę Kobus i Grzegorza Goworka, znakomitych architektów ze Studia O.

Fot. CosentinoFot. Cosentino
Projektanci podzielili przestrzeń wystawienniczą na trzy zupełnie różne strefy; jasną, zapraszającą i prezentującą portfolio i wielość zastosowań powierzchni ultrakompaktowej Dekton, centralną, będącą sercem stoiska i podkreślającą bogatą historię firmy oraz lounge’ową, ciemną, skupiającą się na prezentacji konglomeratu kwarcowego Silestone. Zabieg ten nie tylko umożliwił gościom obejrzenie samych materiałów, lecz także pokazał ich wszechstronność – powierzchnie Cosentino zostały bowiem wykorzystane na blatach, podłodze, okładzinach ścian, mebli, a nawet drzwi, dzięki wykorzystaniu Dekton Slim o grubości 4mm - najcieńszej i najlżejszej propozycji z portfolio producenta.
REKLAMA:

Zlokalizowaną w hali D ekspozycję w ciągu czterech targowych dni odwiedziło mnóstwo osób. Pierwszego dnia na stoisku zorganizowano dedykowane spotkania dla prasy i blogerów wnętrzarskich. Drugi dzień imprezy należał do architektów, reprezentujących Stowarzyszenie Architektów Wnętrz i inne zaprzyjaźnione z marką pracownie projektowe oraz partnerów biznesowych. Ostatnie dwa dni zdominowali klienci indywidualni, poszukujący trafnych pomysłów i funkcjonalnych rozwiązań do wykończenia swojego domu.

Fot. CosentinoFot. Cosentino
Targowym hitem była ekspozycja najmodniejszych wzorów Dekton i Silestone, obejmująca przestrzenne instalacje prezentujące kolekcje inspirowane naturą. Niezauważona nie mogła pozostać również lada recepcyjna o monolitycznej, nowoczesnej formie, wykonana z materiału Dekton Opera, a także intymna strefa relaksu, gdzie główną rolę odgrywał zaprezentowany przedpremierowo wzór Silestone Eternal Noir. Najwyższej jakości wyposażenie - biokominek marki Planika, stoliki projektu Arthura Athayde, wyjątkowa sofa John John udostępniona przez Studio Forma 96, a także dekoracje marki Serax – stanowiły doskonałe towarzystwo dla tego szlachetnego materiału.

Centralną, skupiającą wzrok i zmysły odwiedzających, częścią ekspozycji była przestrzeń kuchenna stoiska. Przygotowana specjalnie na targi zabudowa powstała w Hiszpanii i obejmowała wygodną strefę do gotowania wykonaną z materiału Dekton Zenith (biel) oraz Dekton Kira (brąz), wyposażoną w sprzęt AGD z oferty firmy Comitor i oświetlenie marki Vibia. To właśnie tutaj, odwiedzający stoisko mogli nabrać energii przy wybornej kawie, zasmakować oryginalnej hiszpańskiej szynki jamon, a także porozmawiać ze specjalistami o możliwościach zastosowań wszystkich produktów z portfolio Cosentino. Kulminacyjnym punktem wydarzeń były pokazy kulinarne Aleksandra Barona, znanego m.in. z telewizyjnego cyklu „Widelcem po mapie”. Ten znany i lubiany szef kuchni, podczas targów przygotowywał na stoisku Cosentino dania perfekcyjne – proste, a zarazem niezwykle smaczne, powstałe w oparciu o rostbef, polskie kasze i kiszone warzywa. Pracując nad kolejnymi potrawami dzielił się ze zgromadzonymi gośćmi wiedzą kulinarną – opowiadał o swoich przepisach i doświadczeniach w gotowaniu.

Fot. CosentinoFot. Cosentino
Tegorocznym motywem przewodnim ekspozycji Cosentino były hasła: INSPIRACJA, INNOWACJA, INTERAKCJA! W ich ramach toczyły się rozmowy o wzajemnym oddziaływaniu pomiędzy wnętrzem i zewnętrzem, interakcji pomiędzy sztuką i designem, wspólnych projektach Cosentino z ambasadorami marki, m.in. Cindy Crawford i uznanymi w świecie projektantami, a także dyskusje o ekologii, zrównoważonym rozwoju i wspieraniu lokalnych społeczności. Partnerami stoiska były marki: Comitor, Studio Forma 96, Planika, Serax, Vibia oraz Decodore.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Cosentino
#wiadomości #wnetrza

Więcej tematów: