Ceramstic ogłasza nowe wyzwania dla branży projektowej

Podziel się:
W dniach 3 – 6 października 2019 br. odbędą się targi Warsaw Home, w czasie których Ceramstic, wiodący producent płytek ceramicznych w Polsce, ogłosi zwycięzcę najnowszego wyzwania w ramach 3 edycji konkursu Modny Projekt. Prezes zarządu Vinderen Sp. z o.o. wręczy nagrodę o łącznej wartości 40 200 zł wybranemu projektantowi wnętrz. Firma na swoim stoisku szykuje wiele aktywności i niespodzianek zarówno dla branży projektowej, jak również dla klientów indywidualnych.

Fot. CeramsticFot. Ceramstic
Na początku września br. marka Ceramstic ogłosiła kontynuację zabawy dla projektantów i architektów wnętrz – Modny Projekt, którego premiera miała miejsce w 2017 roku. Do zeszłorocznej edycji zostało zgłoszonych ponad 240 projektów i realizacji. Jest to już trzecia odsłona konkursu skierowana do przedstawicieli świata design, których zadaniem jest tworzenie fotorealistycznych aranżacji z płytkami Ceramstic i betonem architektonicznym marki Morgan & Möller.

Apetyt rośnie w miarę jedzenia, z tego względu postanowiliśmy podnieść poprzeczkę i wprowadzić nowe zasady. W ramach Modnego Projektu będziemy dawać architektom konkretne zadania, które będą wymagały niestandardowego podejścia, znajomości trendów, ale przede wszystkim dużej wyobraźni i kreatywności. Oczekujemy odważnych pomysłów, wyjścia poza schematy, po prostu…szaleństwa. Chcemy wykorzystać do maksimum potencjał naszych produktów i pokazać, w jaki sposób łączyć ze sobą „trudne” wzory i kreować nieoczywiste rozwiązania. W górę poszedł nie tylko poziom naszych oczekiwań, ale też pula nagród, dlatego liczymy na jeszcze większe zainteresowanie, a także stałą współpracę z laureatami – komentuje Łukasz Misiło – specjalista ds. współpracy z architektami.
REKLAMA:

Pierwszym wyzwaniem w ramach nowej edycji konkursu było stworzenie wizualizacji zgodnie z wymagającym briefem producenta. Projektanci mieli tylko 7 dni na realizację zadania. Wybór laureata odbył się za pomocą głosowania internetowego. Zwycięska aranżacja będzie wydrukowana na honorowej ścianie stoiska Ceramstic o powierzchni ponad 15m2 – zlokalizowanej nieopodal sceny głównej. Wygrany projekt będą mogli podziwiać goście Warsaw Home – największych targów wyposażenia wnętrz i designu w tej części Europy. W zeszłym roku wydarzenie zgromadziło ponad 67 000 osób.

3 października o godzinie 12:00 nastąpi uroczyste odsłonięcie zwycięskiego projektu i wręczenie nagrody. Symboliczny bon o łącznej wartości 40 200 zł przekaże Prezes Zarządu firmy Vinderen, Mariusz Bruliński. Składową nagrody jest m.in. całostronicowa reklama w znanym magazynie wnętrzarskim oraz 2000 zł.

Przez cały czas trwania targów w strefie Ceramstic i Morgan & Moller (stoisko B38) będzie się dużo działo. Na czwartek i piątek zaplanowano cykl spotkań B2B – Bathroom to Business dla przedstawicieli branży design oraz partnerów biznesowych, podczas którego zaprezentowany zostanie m.in. autorski program dedykowany projektantom i architektom wnętrz „Archi Project”.

- W 16 roku działalności firmy czujemy się mocno i stabilnie na rynku materiałów wykończeniowych. W ofercie płytek Ceramstic, jak również betonu architektonicznego Morgan & Möller, znajdują się produkty, które mają ogromny potencjał i możliwości aranżacyjne. Estetyczne i ciekawe łączenie różnych wzorów wymaga jednak fachowej wiedzy i doświadczenia. Bardzo często zdarza się, że „odkrywamy” na nowo nasze kolekcje, gdy tylko trafią w ręce kreatywnego i utalentowanego projektanta. Liczymy, że nasze nowe narzędzia i programy dla architektów zachęcą zdolnych twórców do współpracy z naszymi markami – mówi Renata Gutowska, dyr. Handlowa i Zarządzająca.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Ceramstic
#wiadomości #armatura #nagrody #targi #wnetrza #konkursy

Więcej tematów: