Obchody Święta Morza w Gdyni z firmą Grohe

Podziel się:
Podczas tegorocznych obchodów Święta Morza w Gdyni, które odbędą się w dniach 21-26 czerwca, firma GROHE zaprasza do odwiedzenia mobilnej ekspozycji GROHE TRUCK. Ogromna ciężarówka stanie na Molo Południowym, w bezpośrednim sąsiedztwie Akwarium Gdyńskiego MIR.

Fot. GroheFot. Grohe
W specjalnie zaaranżowanej Strefie Chilloutu, odwiedzający będą mogli schronić się przed upałem, odpocząć na leżakach, a przede wszystkim zasmakować orzeźwiającej wody prosto z systemu kuchennego GROHE Blue Home. We wnętrzu trucka, będzie okazja do zapoznania się z nowościami produktowymi marki.

Wydarzenie rozpocznie się akcją ekologiczną „Jestem Eko”. W dniach 22 oraz 23 czerwca zostanie przeprowadzona akcja, której celem jest promowanie ekologicznego stylu życia. Ideą spotkania promowanie ekologicznego stylu życia, poprzez stopniowe eliminowanie plastiku. Podczas spotkania, każde dzięsięć pustych 1,5 litrowych butelek PET zostanie wymienionych na sadzonkę aloesu. Wszystkie zebrane opakowania zostaną przekazane do recyklingu.
REKLAMA:

Fot. GroheFot. GroheRodzice będą mogli również skorzystać z ekologicznego kącika dla malucha, który oferuje edukację przez zabawę. Dzieci nie tylko dowiedzą się jak oszczędzać wodę, ale będą mogły narysować pracę w temacie: „Moja ekologiczna rodzina”. Każdy rysunek zostanie nagrodzony drobnym upominkiem, zaś wszystkie prace trafią na wyjątkową wystawę, mieszczącą się na stoisku GROHE.

Dnia 26 czerwca, odbędą się również spotkania z ekologią dla najmłodszych. Ekspert GROHE opowie najmłodszym o sposobach na oszczędzanie wody. Więcej informacji o zapisach i godzinach szkoleń będzie można uzyskać bezpośrednio na stoisku.

Najważniejsza atrakcja odbędzie się w dniach 24-26 czerwca. Firma GROHE organizuje konkurs „Pokaż EUPHORIĘ pod prysznicem”, w którym główną nagrodą jest system prysznicowy GROHE Euphoria SmartControl. Przed mobilną ekspozycją GROHE Truck stanie wyjątkowa kabina prysznicowa, wyposażona w zabawne atrybuty kąpielowe, między innymi gąbki, kaczuszki, czepki do kąpieli czy szlafroki.

Zadaniem uczestników będzie wykonanie w niej zdjęcia lub nagranie video, kreatywnie obrazującego temat konkursu oraz hasło „Twój prysznic, Twój ruch”. Każdego dnia komisja wybierze 5 najlepszych zgłoszeń, które zamieści na oficjalnym Instagramie @grohe_polska, gdzie odbędzie się głosowanie wśród fanów. Spośród trzech najwyżej ocenionych prac z danego dnia, komisja wyłoni zwycięzcę nagrody głównej. Pozostali finaliści otrzymają podróżne słuchawki prysznicowe marki GROHE.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Grohe
#wiadomości #instalacje #grohe

Więcej tematów: