Spotkanie kluczowych Partnerów Handlowych marki Buderus

Podziel się:
Marka Buderus zaprezentowała kluczowym partnerom biznesowym swoją nową identyfikację wizualną. Prezentacja noczesnej odsłony marki odbyła się podczas wyjątkowego wieczoru zorganizowanego w podwarszawskim Hotelu Narwil.

Fot. BuderusFot. BuderusFot. BuderusFot. Buderus
Nowa koncepcja wizualna Buderus, oparta na liniach i figurach geometrycznych, była kluczowym motywem spotkania dla najważniejszych partnerów biznesowych. Nowoczesną odsłonę marki podkreślały wszystkie elementy scenografii, prezentacje oraz program artystyczny. Wieczór rozpoczął pokaz multimedialny, w którym na ogromnym prostopadłościanie zbudowanym z ekranów LED zaprezentowano nową wersję logotypu Buderus. Zwieńczeniem części artystycznej wieczoru były pokazy: laserowy i pirotechniczny.

Przedstawiciele Buderus w swoich wystąpieniach podkreślali cztery najważniejsze atuty marki – innowacyjne urządzenia, profesjonalną sieć sprzedaży i obsługę projektów, wpływ na kreowanie rynku oraz zaawansowane narzędzia wsparcia dla projektantów i instalatorów.
REKLAMA:

W spotkaniu wzięło udział 260 osób. W scenografii wykorzystano 17 ekranów i ponad 200 urządzeń oświetleniowych, a na scenie wystąpiło aż 20 artystów znanych z różnych edycji programu Mam Talent. Goście wieczoru utwierdzili się w przekonaniu, że to właśnie Buderus wyznacza standardy przyszłości i jest ekspertem systemowych rozwiązań grzewczych.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Buderus
#wiadomości #instalacje #konferencja #buderus

Więcej tematów: