newsletter reklama projekty domów forum
poniedziałek 23 października 2017
08.08.2017r...

III edycja konkursu #wStyluParadyż

Podobnie jak w pierwszych dwóch edycjach, także i tym razem liczba zgłoszeń oraz poziom kreatywności uczestników zachwycił jury konkursu. Płytki Ceramiki Paradyż, projekt łazienki oraz 10 000 zł na jej remont zdobyła Aleksandra Kipiel wraz z rodziną.
Fot. Ceramika Paradyż
Fot. Ceramika Paradyż

Ambasadorką trzeciej edycji, podczas której strona internetowa dedykowana konkursowi wypełniła się inspiracjami na temat aranżacji łazienki idealnie dopasowanej do potrzeb całej rodziny, była Malwina Bakalarz z bloga Bakusiowo.pl. Łazienka w jej stylu to miejsce praktyczne, bezpieczne i przede wszystkim dopasowane do potrzeb najmłodszych użytkowników. Autorka bloga starała się połączyć w niej pojęcie funkcjonalności z estetyką oraz możliwością zapewnienia komfortu i relaksu dla zabieganych rodziców. - Bardzo się cieszę, że mogłam być częścią tego projektu. Pokazaliśmy, że akcje promocyjne wśród blogerów to obok promocji prawdziwe zaangażowanie i możliwość spełnienia czyjegoś marzenia – mówi Malwina Bakalarz z bloga Bakusiowo.pl.

Laureatka konkursu wraz z najbliższą rodziną odwiedziła salon firmowy Ceramiki Paradyż w Tomaszowie Mazowieckim. Podczas spotkania, projektant marki Agnieszka Biernat przygotowała dla niej projekt łazienki, która miała spełniać dwie podstawowe funkcje – bezpiecznego miejsca zabaw dla rocznej Hani i czteroletniego Kuby oraz klimatycznego spa dla rodziców.  - Zgłaszając się do konkursu #wStyluParadyż nie marzyłam nawet o tym, że wygramy. Konkurencja była ogromna, mnóstwo zgłoszeń na bardzo wysokim poziomie. Wiadomość o wygranej bardzo nas ucieszyła. To, co najprzyjemniejsze miało się jednak dopiero wydarzyć - dzień odbioru nagrody. Wszystko odbyło się w niezwykle przyjemnej atmosferze.  Mogliśmy ze spokojem pracować z architektem, ponieważ organizator pomyślał nawet o zapewnieniu opieki naszym pociechom. W samym projekcie nie zmienimy nic i już nie możemy doczekać się jego realizacji – mówi Aleksandra Kipiel.
--
REKLAMA:
--
Trwająca od czerwca kampania #wStyluParadyż pokazuje szerokie możliwości aranżacji łazienek z wykorzystaniem produktów Ceramiki Paradyż w odmiennych stylach, których ambasadorkami zostały Jagoda Kutkowska z Lovingit.pl, Anna Skura z bloga WhatAnnaWears.com oraz Malwina Bakalarz z Bakusiowo.pl. Finał z udziałem Doroty Szelągowskiej zaplanowano na początek września br. 

źródło: Ceramika Paradyż

Najnowsze wieści z branży
Wideo
d