Relacja Ceramiki Paradyż z 4 Design Days

Podziel się:
Dyskusje o designie, spotkania z architektami i projektantami, obiecujące rozmowy handlowe, prezentacje najnowszych trendów oraz pyszna kawa na wyjątkowym stoisku ekspozycyjnym – tak w wielkim skrócie podsumować można udział Ceramiki Paradyż, partnera głównego w II edycji 4 Design Days.

Katarzyna Antosik, Specjalista ds. Kreacji Ekspozycji podczas panelu ’Wnetrza mieszkaniowe. Projekt kuchnia’. Fot. PTWPKatarzyna Antosik, Specjalista ds. Kreacji Ekspozycji podczas panelu ’Wnetrza mieszkaniowe. Projekt kuchnia’. Fot. PTWPRafał Domaradzki, Dyrektor Rozwoju Wzornictwa podczas panelu ’Succes Story’. Fot. PTWPRafał Domaradzki, Dyrektor Rozwoju Wzornictwa podczas panelu ’Succes Story’. Fot. PTWP
Wydarzenie odbyło się w dniach 16-19 lutego w Katowicach i przyciągnęło blisko 25 tys. osób – 5 tys. gości biznesowych oraz 20 tys. zwiedzających. Przez cały czas trwania 4 Design Days Ceramika Paradyż prezentowała swoje produkty na stoisku zaaranżowanym w formie nowoczesnych pomieszczeń mieszkalnych. Szczególne miejsce zajmowały na nim, nagrodzone najważniejszymi międzynarodowymi wyróżnieniami z dziedziny wzornictwa przemysłowego, kolekcje Elanda/Elando 25x75 cm (iF Design Award 2017) oraz Trakt 75x75 cm (Red Dot Design Award 2016). Ponadto uczestnicy wydarzenia podziwiać mogli nowe kolekcje płytek ściennych, zestawione z popularnymi, drewnopodobnymi płytkami podłogowymi oraz wielkoformatowe slaby ceramiczne, które cieszyły się ogromnym zainteresowaniem, szczególnie w dniach przeznaczonych dla profesjonalistów.
REKLAMA:

Fot. Ceramika ParadyżFot. Ceramika ParadyżFot. Ceramika ParadyżFot. Ceramika Paradyż
Ceramika Paradyż sprawdziła się także jako aktywny partner 4 Design Days. Przedstawiciele firmy występowali w roli ekspertów podczas licznych paneli dyskusyjnych i wykładów. Brali udział w dyskusji dotyczącej współczesnego designu wnętrz mieszkaniowych, w panelu dotyczącym łazienek przyszłości, czy panelu na temat projektowania kuchni „z sensem i wrażliwością”. W ramach cyklu „Success Story” przedstawiciele marki zaprezentowali kolekcję Trakt, nagrodzoną Red Dot Design Award, i opowiadali jak stworzyć produkt, który zmieni świat, będzie ponadczasowy, ale przede wszystkim użyteczny. Podczas dni otwartych eksperci Ceramiki Paradyż poprowadzili cykl prezentacji o inspiracjach wzorniczych i wpływie trendów na otoczenie człowieka. Wszyscy zaineresowani mogli również posłuchać o 28-letniej historii firmy, jej produktach i ciekawych realizacjach.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Ceramika Paradyż
#wiadomości #targi #wnetrza #paradyz

Więcej tematów: