Polbruk bezkonkurencyjny w badaniach Millward Brown

Podziel się:
91% wszystkich osób, mających styczność z branżą, zna firmę i jej produkty – tak pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez niezależną firmę badawczą Millward Brown.

Mariusz Ferenc, Prezes Zarządu Polbruk S.A. , Fot. PolbrukMariusz Ferenc, Prezes Zarządu Polbruk S.A. , Fot. Polbruk– Polbruk to najsilniejsza marka na rynku, pod względem spełniania potrzeb klientów. Firmowe produkty są najczęściej używane spośród wszystkich innych dostępnych na rynku – miało z nimi do czynienia ponad 70% badanych, wśród których znaleźli się klienci, architekci, brukarze oraz pracownicy sklepów i hurtowni. Co ważne, prawie 90% spośród tych osób jest zadowolona z jakości kostki brukowej Polbruk. W efekcie nasza firma ma najbardziej usatysfakcjonowanych użytkowników i jest marką najczęściej polecaną innym osobom. Użycie produktów marki Polbruk w przyszłości także deklaruje najwięcej użytkowników – tłumaczy Mariusz Ferenc, Prezes Zarządu Polbruk S.A.

Wyniki potwierdzają, że głównym czynnikiem skłaniającym do zakupu elementów Polbruk jest ich dobra jakość w stosunku do korzystnej ceny. Istotne są też duża różnorodność i ciekawe wzornictwo oferowanych produktów.
REKLAMA:

Rezultaty wywiadów jakościowych i ilościowych przeprowadzonych przez Millward Brown dowodzą, że Polbruk jest wiodącym producentem elementów nawierzchniowych w kraju. Po prawie 25 latach działalności Polbruk stanowi synonim całej kategorii produktów i jest TOP OF MIND wśród marek kostki brukowej.

Badanie dotyczące siły producentów (marek) kostki brukowej w Polsce zostało wykonane na zlecenie firmy Polbruk. Na jego potrzeby, w okresie od marca do maja 2016, zrealizowano ponad 600 wywiadów z klientami, którzy w ciągu ostatnich 12 miesięcy kupili kostkę brukową i osobami, które w swojej pracy używają tego produktu: architektami, brukarzami i pracownikami sklepów, hurtowni.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Polbruk
#wiadomości #ogrody #w ogrod #badania #polbruk #kostka

Więcej tematów: