Akcja specjalna z marką Krispol

Podziel się:
KRISPOL kończy przygotowania do wielkiego finału programu „Celuj w nagrody”. Pod tym hasłem kryje się nowy, innowacyjny pomysł na program lojalnościowy, wzbudzający emocje i budujący relacje na zupełnie nowym poziomie.

Partnerzy Handlowi firmy otrzymali zaproszenia w formie powołania do ściśle tajnej misji specjalnej. Emocje podgrzewa fakt, że finał programu odbędzie się w formie ekscytującej przygody i rywalizacji na poligonie wojskowym. Nad całością czuwać będą komandosi z elitarnej jednostki specjalnej „GROM”, pod przywództwem słynnego podpułkownika Krzysztofa Przepiórki.

Fot. KrispolFot. KrispolFot. KrispolFot. Krispol
Zależy nam na budowaniu silnych i autentycznych relacji z naszymi Partnerami biznesowymi – mówi Radek Gibki, Dyrektor Sprzedaży w firmie KRISPOL – Dyskutując o nowym programie, byliśmy pewni jednego - chcieliśmy zaoferować naszym Partnerom możliwość przeżycia z nami czegoś wyjątkowego i niespotykanego nigdzie indziej. Współpraca z oddziałem żołnierzy GROM okazała się strzałem w dziesiątkę. Dzięki temu stawką w grze są nie tylko cenne nagrody, ale przede wszystkim niezapomniane emocje, integracja i adrenalina na najwyższym poziomie.
REKLAMA:

O udziale w wielkim finale decyduje punktacja w rankingach sprzedażowych produktów KRISPOL. Rywalizacja i zabawa nie kończy się jednak wraz z ostatnim dniem punktacji. Ostateczna walka o zdobycie nagród stoczy się w dniach 8- 10 kwietnia, na poligonie wojskowym pod Warszawą. Tam, pod czujnym okiem komandosów GROM, finaliści będą pokonywać kolejne wyzwania, przybliżające do wygranej. Zadania, w których wezmą udział, będą wymagać sprawności fizycznej, sprytu, taktyki i pomysłowości.

To kolejna zasada, odróżniającą akcję „Celuj w nagrody” od innych programów tego typu – podkreśla Radek Gibki – W naszym finale, niczym w filmach Hitchcocka, emocje startują z bardzo wysokiego poziomu, a potem tylko rosną. Na celownikach uczestników jest przede wszystkim nagroda główna – nowoczesny samochód Opel Adam. Tak naprawdę jednak każdy uczestnik naszego finału będzie zwycięzcą i wyjedzie z bezcennym bagażem niepowtarzalnych wspomnień, doświadczeń i emocji.

Program „Celuj w nagrody” przeprowadza firma KRISPOL oraz Jobdone Marketing & sales suport.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Krispol
#okna #wiadomości #nagrody #brama #okna i drzwi #krispol #konkursy

Więcej tematów: