Dako sponsorem klubu Bundesligi

Podziel się:
Marka Dako od stycznia 2016r.została sponsorem Borussia Mönchengladbach, oficjalnym Partnerem Premium jednego z czołowych i najbardziej rozpoznawalnych zespołów Bunderligi. Kontrakt gwarantuje widoczność marki podczas meczów ligi niemieckiej na bandach reklamowych, ekspozycję logotypu na ściance sponsorskiej oraz w korytarzu wiodącym na murawę i autobusie klubowym, a także promocję na stronie klubu.

Fot. DakoFot. DakoStephan Schippers, Dyrektor Zarządzający Borussi Mönchengladbach mówi:
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z pozyskania nowego Partnera, polskiej firmy DAKO, która obecna jest na rynkach europejskich. DAKO stawia na innowacje w produktach, jakość i zadowolenie klientów, ale też chce być obecna przy prestiżowych wydarzeniach, co gwarantują mecze Borussi. Mamy nadzieje, że podpisana umowa to początek długotrwałej współpracy. Jak mówi Jolanta Zasępa, Specjalista ds. komunikacji i dziennikarz Sport.pl: - Dla przedsiębiorstwa sponsoring oznacza przede wszystkim obecność na rynku, nagłośnienie medialne i wzrost świadomości marki. Wszystkie te elementy znacząco zwiększają szanse na wzbudzenie zainteresowania produktami firmy, co może mieć bezpośrednie przełożenie na wzrost sprzedaży. Dla DAKO decyzja o sponsorowaniu drużyny jest kolejnym krokiem w realizacji strategii marketingowej, której celem jest wzmocnienie obecności na rynkach eksportowych.

Borussia Mönchengladbach to klub, który może poszczycić się bogatą tradycją i imponującymi osiągnięciami drużyna zajmuje w historii Bundesligi 3 miejsce pod względem dotychczasowych sukcesów. W sezonie 2015/2016 w tabeli zajmuje obecnie czwartą pozycję. Charakter klubu, będącego wielokrotnym Mistrzem Niemiec oraz zwycięzcą Pucharu UEFA nawiązuje do wartości, z którymi utożsamia się także polska firma.
REKLAMA:

Sponsorowanie takiej drużyny jest uzasadnione nie tylko z wizerunkowego punktu widzenia. Kamil Sokołowski, Kierownik Zespołu ds. Strategii Marketingowej firmy DAKO dodaje: - Wyjątkowo cenimy sport, między innymi dlatego, że uważamy, iż kształtuje on pozytywne cechy osobowe. Dlatego fakt, że możemy wspierać profesjonalny futbol na światowym poziomie jest bardzo ważny – i emocjonujący – dla całego naszego zespołu. Poprzez status Oficjalnego Partnera małopolska firma uzyskała wyłączność branżową wśród najważniejszych partnerów klubu. - Promowanie klubu sportowego to identyfikowanie firmy z sukcesami i osiągnięciami wspieranej drużyny, co w dłuższej perspektywie jest nieocenioną wartością. Sponsoring drużyn sportowych świetnie wpisuje się także w promowanie trendu zdrowego stylu życia i aktywności fizycznej, co pozytywnie wpływa na wizerunek firmy jako podmiotu świadomego zachodzących w społeczeństwie zmian – dodaje Jolanta Zasępa.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Dako
#okna #wiadomości #okno #sponsoring #okna i drzwi #dako

Więcej tematów: