Blachotrapez odznaczony Złotym Laurem Konsumenta 2015

Podziel się:
W tegorocznej edycji ogólnopolskiego plebiscytu Laur Konsumenta 2015 firma Blachotrapez otrzymała prestiżowe wyróżnienie – Złoty Laur Konsumenta w kategorii pokrycia dachowe. Konkurs wyłania najpopularniejsze w danej kategorii marki i produkty dostępne na polskim rynku.

Fot. BlachotrapezFot. BlachotrapezMechanizm przyznawania Lauru polega na dotarciu do co najmniej tysiąca osób, które wybierają zwycięzców w poszczególnych kategoriach przyznając im odpowiednio złoty, srebrny i brązowy Laur Konsumenta.

Ta nagroda jest dla nas niezwykle cenna, ponieważ przyznają ją sami klienci. Ich opinia ma dla nas bardzo istotne znaczenie i jest wyrazem zaufania i zadowolenia z produktów, które oferujemy. Klienci, którzy dotąd nie znali marki Blachotrapez, dzięki oznaczeniu Lauru Konsumenta będą wiedzieli, że mają do czynienia z produktami, którym mogą od razu zaufać. Chcąc sprostać oczekiwaniom klientów wciąż pracujemy nad ulepszaniem swoich produktów i wprowadzamy innowacyjne rozwiązania w procesie produkcyjnym – mówi Witold Truty, Dyrektor Działu Marketingu i Rozwoju firmy Blachotrapez.
REKLAMA:

Warto podkreślić, że dla konsumentów godło jest wyznacznikiem podejmowania decyzji dotyczących zakupu. Wiedzą oni, że wybierają produkt polecany przez innych ludzi, mają więc gwarancję jakości i uczciwości.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Blachotrapez
#wiadomości #dachy #z blacha #do dach #blachotrapez #z dachowka

Więcej tematów: